змеј, кинески сметаме себеси е син на змеј може неограничено промена .100x100cm. canvas.From економска гледна точка, уметноста е ценет од страна на пазарот, како што се акции. работа на уметникот е вредно, бидејќи важно критичари во еден момент одлучи дека е добро. Поради тоа, таа отиде во големите музеи. Го доби во книги. Тоа се учи на уметнички предмети. И кога тоа оди на аукција, луѓето го предлог до.
Откако таму е 10- или 20-година на пазарот за одреден уметник, вредноста на неговата уметност е веројатно нема да пропадне. Од тоа време, толку многу луѓе, музеи, брокери, и богатите колекционери, се инвестирани во неа. Ниту еден од нив, ако тие можат да го помогнат, ќе ви овозможи да пропадне.
Кој е некогаш ќе се каже дека Рембрант не е голем уметник? Или дека неговите слики не се во вредност од милиони долари? Никој. Тоа не значи дека тој е најдобриот холандски сликар на своето време. Ако се погледне на слики од неговите современици, можеби мислат дека некои од други холандски мајстори (или дури и неколку на малолетници) се исто толку добри.
Но вредностите на Рембрант ќе се одржи. Зошто се неговите слики во вредност од 100 пати повеќе од уште еден кој е технички исто толку добри? Затоа што историјата одлучи што треба да биде така. Уметничките критичари се експерти, луѓето кои го посветија животот да студираат уметност, одлучија. На пазарот ја стави вредност на него, и тоа е она што го прави повеќе вредни.
Кога сте собирање уметност, сте собирање историјата на она што уметничките критичари се одлучиле. Може да не се согласуваат со нив, на една естетска основа, но би било глупаво да не се согласуваат со нив со вашите пари.
Мојата поента е дека вредноста на уметноста, од инвестиции гледна точка, не е субјективен на сите. Тоа е целта. Повеќе објективни и полесно да се предвиди, всушност, од акции.
Со почит,
Џек Хуанг
没有评论:
发表评论